معرفی هتل های مشهد

 

هتل آسیا مشهد

 

هتل آسیای مشهد یکی از هتل های 4 ستاره مشهد است که واقع در خیابان پاسداران رو به روی سینما قدس می باشد. با امکاناتی نظیر کافی نت، کافی شاپ دنج، سالن کنفرانس، پارکینگ اختصاصی، رستوران با طبخ انواع غذاهای تور مشهد شهریور 98 ایرانی و فرنگی و کلیه امکانات در خور یک هتل چهار ستاره با فاصله کمتر از 15 دقیقه با ماشین همواره آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی می باشد. این هتل یکی از بهترین هتل های مشهد میباشد.

 

هتل آسیا مشهد

 

هتل آسیا مشهد


هتل عماد مشهد

هتل بین المللی عماد با شرایط کاملا استثنائی در فاصله 350 متری حرم مطهر و در 9 طبقه و 55 اتاق با گنجایش 200 نفر شامل 15 سوئیت رویال ، 40 اتاق دو تخته و سه تخته لوکس با طراحی زیبا ، 2 سالن پذیرایی و رستوران با گنجایش 185 نفر ، فست فود ، کافی شاپ و رستوران بام با چشم انداز حرم مطهر رضوی (ع) ، مجموعه آبی با گنجایش 30 نفر در هر نوبت ، استخر ، سونا خشک ، سونا بخار ، جکوزی و کافی شاپ ، سالن بدن سازی ، اینترنت وایرلس و پارکینگ تور کیش اختصاصی افتخار دارد میزبان زائران و مهمانان بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) باشد.مسافران تور مشهد میتوانند در اینن هتل زیبا اقامت داشته باشند.

هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد


 

هتل خورشید تابان مشهد

 

یکی از هتلهای تازه تاسیس مشهد، هتل 4 ستاره خورشید تابان است. هتل خورشید تابان با فاصله کمتراز 10 دقیقه به حرم مفتخر است با ارائه بهترین خدمات و تسهیلاتی متفاوت درمرکز شهر مشهد، میزبان گردشگران خارجی و مسافران تور مشهد باشد و می تواند یکی از گزینه های خوب برای رزرو هتل در مشهد باشد. هتل خورشید تابان دارای 75 اتاق مجهز است که تعدادی از انها سوئیت اپارتمان میباشد و همگی طبق آخرین استانداردهای بین تور کیش المللی تجهیز و تکمیل شده اند . انواع اتاقهای هتل خورشید تابان مشهد شامل دوتخته، سه تخته، چهارتخته رویال و سوییت اپارتمان می باشد.این مجموعه یکی از کامل ترین هتل های چهار ستاره مشهد بوده که در نزدیکی مرکز شهر مشهد در خیابان پاسداران واقع گردیده است.

 

امکانات هتل خورشید تابان مشهد: استخر ،سونا ،جکوزی ،رستوران ،کافی شاپ ،خشکشوئی ،اینترنت بیسیم ،آسانسور ،پارکینگ اختصاصی ،تاکسی سرویس

 

هتل خورشید تابان

 

هتل خورشید تابان

 


 

هتل الغدیر مشهد

 

هتل الغدیر مشهد یکی از هتل های مشهد 4 ستاره تاپ و بسیار نزدیک به حرم مطهر می باشد. این هتل مقابل باغ نادری و در نزدیکی بازار بزرگ مرکزی مشهد مقدس می باشد. منوی غذا در این هتل بصورت انتخابی و منوی بوفه سلف سرویس و منوی انتخابی می باشد. در طبقه تحتانی این هتل بازارچه ای بزرگ به نام الغدیر وجود دارد که برای تهیه سوغات درجه یک مشهد مقدس گزینه ای مناسبی برای مسافران تور مشهد می باشد. این هتل دارای امکاناتی نظیر : یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، استخر، سونا، جکوزی، گیم نت برای سرگرمی کودکان میباشد.

 

هتل الغدیر

 

هتل الغدیر

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.