هتل های مشهد

هتل توحید نوین مشهد

معرفی : هتل توحید نوین یکی از هتل های سه ستاره شهر مشهد است که در سال 1391 افتتاح شده است. این هتل بسیار شیک و زیبا بوده و تمام اهتمام خود را به کار گرفته تا بتواند خدماتی درخور شان مسافران تور مشهد تور مشهد تیر 98 به آن ها ارائه دهد. این هتل در سال 1393 موفق به اخذ گواهینامه استاندارد کیفیت از سوی سازمان گردشگری شده است. هتل توحید نوین در 9 طبقه ساخته شده و دارای 60 واحد اقامتی می باشد. 

هتل توحید نوین مشهد

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل توحید نوین از نوع یک تخته، دو تخته و آپارتمان هستند که شما مهمانان گرامی می توانید آن ها را به صورت BB و یا فولبرد رزرو نمایید . در این واحدهای اقامتی امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، حمام با لوازم بهداشتی، میز تحریر، کمد لباس، دراور، اینترنت، تلفن ، مبلمان و صندوق امانات وجود دارند.

امکانات هتل : لابی،‌ پارکینگ، آسانسور، تاکسی سرویس، کافی شاپ، روم سرویس، لاندری، گشت نیم روزی، پذیرش 24 ساعته، خدمات تهیه بلیط، کتابخانه، فروشگاه ، آتلیه، اتاق چمدان، تشریفات ویژه، خدمات برای معلولین، صرافی ، روزنامه،‌ نمازخانه، ترانسفر فرودگاهی

هتل توحید نوین مشهد

رستوران هتل : رستوران هتل با ظرفیت 150 نفر در طبقه اول هتل قرار گفته است و انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی و عربی را سرو می کند. ساعت سرو صبحانه در این رستوران از 7:30 تا 9 است. هم چنین یک کافی شاپ مدرن و یک کافه در بام هتل نیز وجود دارند.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان امام رضا 3 قرار گرفته است و فاصله آن تا حرم مطهر 1.4 کیلومتر می باشد. هم چنین فاصله آن تا فرودگاه بین المللی شهر مشهد 9 کیلومتر است.

هتل توحید نوین مشهد

پیشنهاد ما : با توجه به نزدیکی هتل توحید نوین به حرم امام رضا (ع) و فرودگاه شهر مشهد و آپارتمانی بودن بیشتر واحدهای اقامتی ، این هتل گزینه خوبی برای خانواده هایی است که وسیله نقلیه شخصی ندارند.


هتل نگین پاسارگارد مشهد

یکی از هتل های 4 ستاره مشهد هتل نگین پاسارگارد تور مشهد تابستان 98 مشهد می باشد که در خیابان شیرازی مشهد واقع شده است. این هتل در 16 طبقه و 104 واحد تشکیل شده است. اتاق های این هتل دارای امکاناتی مانند: سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، مبله و.... می باشد. این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی خوب و نزدیکی به حرم مطهر امام رضا مورد توجه مسافران تور مشهد قرار گرفته است. از امکانات دیگر این هتل می توان به کافی شاپ، استخر، سونا، پارکینگ، رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت و لذیذ در فضایی دلنشین و... اشاره کرد. پرسنل این هتل بصورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی از میهمانان ارجمند هستند.

هتل نگین پاسارگارد مشهد

هتل نگین پاسارگارد مشهد

هتل نگین پاسارگارد مشهد


هتل شرکت نفت مشهد

یکی از هتل های 3 ستاره مشهد هتل شرکت مشهد می باشد. این هتل از 9 طبقه و 167 اتاق تشکیل شده است. این هتل در نزدیکی مناطق ییلاقی مانند: طرقبه، شاندیز و وکیل آباد می باشد و از این رو مسافران تور مشهد جذب هتل شرکت نفت می شوند. فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا 45 دقیقه است. از امکانات این هتل می توان به رستوران، مجموعه آبی، پارکینگ، نماز خانه، خشکشویی، کافی نت، تاکسی،تور مشهد شهریور 98 سرویس، رستوران و .... اشاره کرد.

آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، بلوار هفت تیر، هتل شرکت نفت مشهد

هتل شرکت نفت مشهد

هتل شرکت نفت مشهد


هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ در منطقه ی خوب مشهد واقع شده است. این هتل دارای طراحی مدرن و شیک می باشد. این هتل از 8 طبقه و 56 واحد ساخته شده است. هتل سی برگ از امکاناتی مانند رستوران، پارکینگ، اینترنت در لابی و.... برخوردار است. این هتل تا مراکز خرید فاصله چندانی ندارد. مسافران تور مشهد می توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را سپری کنند.

هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.